Sol o stickning.

Har haft en riktigt skön dag idag, solen sken så fint på morgonen och Bella och jag kom riktigt långt på våran morgonpromenad. Sen blev det stickning på verandarn i solen med fika, underbart. Jag sliter på med mina bebiskläder, ja eller sliter är väl fel ord det är riktigt roligt. Jag har snart stickat tre koftor, tre par byxor och tre mössor. Sen ska jag ge mig på att sticka en dopklänning, det ska bli riktigt spännande, det har jag aldrig prövat på innan.
Det här är första koftan jag stickade, ska försöka ta kort på alla delar när de är färdiga.
Jag har rensat lite i några av mina blomrabatter också och hittade gullvivor som var på väg att slå ut, det är ganska otroligt den 28 mars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0