Dopklänning

Äntligen är dopklänningen färdigstickad och levererad, nu är det bara att fortsätta på de andra små beställningarna jag har.
Jag har lite fler bebiskläder att sticka och sen har jag min egna vill göra lista som jag ska försöka komma ifatt lite med.
Jag har städat upp i mina garnhyllor och konstaterat att jag borde ha garn så det räcker för en väldigt lång tid framöver men känner jag mig själv rätt så behöver jag snart nya garner i alla fall. Jag har dessutom köpt mig ett lyxigt stickset från knitpro rundstickor med avtagbara kablar, jag fixar inte att sticka med vanliga stickor längre för värken skull. Rundstickorna är betydligt skonsammare och gör att jag kan sticka nästan så mycket jag vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0