Ledsen och lättad!

Jag har varit på läkarbesök igen för min värk och min trötthet och fick till min stora glädje en läkare som tog sig tid och lyssnade. Hon tog en massa prover men sa att hon var ganska säker på att det var fibromyalgi jag hade. Jag blev ledsen för att det känns lite tungt men samtidigt väldigt lättad för att det betyder att jag inte bara är "inbillningssjuk", det syns ju inte att jag har ont eller hur trött jag blir. Jag blev ju så rädd också när jag plötsligt blev alldeles slut av att göra småsaker, eller sånt som jag förrut älskat att göra. Nu får jag se vad som händer men nu känns det som om jag kan börja planera lite igen och få lite ordning på mitt liv, det gäller att ta vara på de bra dagarna och inte gå ner sig alldeles när de jobbiga kommer.
Min vackra trädgård.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0