Garn och pelargoner.

Idag har jag beställt lite mer garn till min e-shop, jag hoppas att det kommer snabbt. Det är alltid kul med nya garner och färger. Trots att jag har mitt lilla lager fullt med garner så hittar jag alltid garn jag vill ha när jag är ute och handlar. Jag anser själv att jag inte är någon samlare, men garn och pelargoner är min stora last.
Jag stickar fortfarande bebiskläder i stora mängder och fortsätter med min Pyttipannasjal, den ska bli en födelsedagspresent har jag tänkt mig.
En av mina vackra pelargoner, är lite osäker på vad den kan heta men i somras var den jättestor och full med blommor. Jag har satt lite nya sticklingar nu och hoppas att de klarar sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0