Nytt år

Lite dåligt med inlägg nu ett tag, mest för att jag haft så mycket annat att tänka på. Det nya året innebär en massa nya saker både att göra och att ta ställning till, på gott och ont. Ett av mina nyårslöften, nej det enda egentligen var att det här skulle bli mitt år, att nu är det dags att tänka på hur jag vill ha det och vilken väg jag ska gå. Jag är stor nog att ta mina egna beslut utan att bry mig om vad andra ska tänka. I år fyller jag 50 år! Trodde inte det skulle kännas så märkvärdigt men det gör det.

Jag har hunnit sticka lite på min sjal också men det går låångsamt, det blir tre varv framåt och två varv bakåtstickning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0