Offe

Har blivit förälskad i Offe, Visalisa fina mönster och nu har jag inhandlat mönstret och ska se vad det kan bli av detta. Det var Ulrika och Stickameras blogg som inspirerade mig till detta. Nu måste jag komma på vad jag ska för garn och vilka färger det ska bli.

Bella och jag har varit ute på vår morgonpromenad men idag var det blött, grått och så mörkt! Igår var det vårkänslor i luften och lite fruset när vi var ute. Nu kan det gärna få bli vår med en gång tycker jag! På bilden ligger Bella i solstolen och solar, vi längtar dit båda två tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0