Tuff dag.

Tuff dag idag, jag sitter en stund tills det gör för ont och sen går jag en sväng tills det gör för ont. Att stå är inte att tämka på någon längre stund, det känns som om mina höfter packat ihop och gett upp. Jag har ledvärk lite då och då men så här illa har det inte varit förrut! Eller så kanske det känns värre för att det är höfterna den här gången. I vilket fall som helst tycker jag hemskt synd om mig själv just nu.
En ljusglimt är ju att jag kan sticka i alla fall, jag har precis börjat på ett par sockor i garnet San Fransisco. I den ljuvliga färgen cerise/orange, funderar på om jag inte skulle kunna behöva en sjal i den färgen. Jag älskar att sticka/virka sjalar och som tur är älskar jag använda dem. I vår ena hall finns en kapphängare full med sjalar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0