Bak och pelargoner

Idag har jag bakat lite semelbullar, tycker semlor är så goda! Ungarna tycker de hembakade är bäst så då fick det bli så.
Annars har dagen varit minst sagt trist, det är gråkallt och snöar lite då och då, trots att det bara är -3 idag så gör blåsten att det känns som det är kallare än när det var -18. Men jag har satt lite pelargonsticklingar, några Mårbacka och Bobberstone. Det gör att våren känns lite närmre!
Jag har beställt hem lite garn till min e-shop, mest påfyllnad men det blev ett par nya sorter också. Det får bli lite bilder så fort de kommer.
Här kommer en liten hundbild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0