Kattleksaker med kattmynta.

Just nu virkar jag kattleksaker för fullt, det är kanon att använda sina restgarner till. Dessutom så går de ju till en bra sak, nämligen till Ronnebys Hittekatter! Jag hade önskat att jag kunde göra lite mer, som att vara stödhem eller ta hand om en stackars hemlös varelse men jag har redan fem katter och en hund så min kvot är redan fylld.
Sen har jag äntligen fått mitt senaste födelsedagsprojekt färdigt!
Igår var jag och gubben iväg på ett e-handelsseminarium i Växjö som posten höll i, det var riktigt spännande och jag fick en hel del nya ideer. Det är inte helt lätt det här med e-butik (mimmisgarn.se) men man lär sig en bit i taget. Dagen avslutades med middag och ishockey på Vida Arena!


Kommentarer
Liisa Ödén Vento

Hej Mimmis garn! Kul att följa din blogg! Jag "känner" ju dig eftersom vi var på Stickfestivalen samtidigt i Kalmar. Visserligen på olika våningsplan. Jag sålde JEABA-färgen, men det kommer du säkert ihåg eftersom du verkar ha huvudet på skaft! Må gott! Kul sida förresten! /Liisa

2011-09-30 @ 21:41:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0