Lite smått och gott!

Väntar på att verkstaden ska ringa och säga att min lilla bil är reparerad, är egentligen inte särskilt beroende av bil just nu men när den inte funkar då inser man hur mycket man förlitar sig på att den alltid finns och fungerar.
Så håller jag på med att skriva ner ett mönster på min favoritsjal, Enklaste sjalen kallar jag den, tänkte lägga ut mönstret som gratis mönster i e-shopen om jag lyckas skriva ner det så någon begriper. Det är ett busenkelt mönster men sjalarna blir fina och ibland kan det vara skönt med något okomplicerat!
Gå gärna in på Ronnebys hittekatter och köp en lott, de gör ett jättejobb och behöver all hjälp de kan få. Älskar alla djur men katter och hundar är mina favoriter och mina egna busar är så klart bäst!
Det var nog alla!


Kommentarer
KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-08 @ 16:26:24
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0