Lilla bilen

Oj, vilken glädje, lilla bilen klarade sig och jag har råd att lösa ut den! Konstigt vad man kan sakna en bil.
Jag har börjat virka på en gardin till mitt vardagsrum, tror inte jag virkat gardiner sen 80-talet men jag blev så inspirerad av blogg jag läste att jag bara fick lov att göra ett försök. Tyvärr har värken gjort att mina födelsedagspresenter inte riktigt blev som tänkt men det kommer kanske en annan gång.
Tomas har kommit ganska långt på en påtad halsduk som ska säljas i Mimmis Garn, jag tycker det är så kul att han också börjat gilla att handarbeta.
En bild från i sommras när han gjorde flagginspirerade halsdukar.
Ni glömmer väl inte att gå in på Ronnebys Hittekatter och köpa lotter, jag ska själv försöka få iväg påsen med kattmynta leksakerna idag. Det blev nästan 40 st, hoppas de kommer till nytta och inbringar någon krona.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0