Slånbärslikör.

Igår hade vi ett fantastiskt väder här ute på ön, så jag och gubben var ute på en långrunda och plockade slånbär. Nu är min slånbärslikör på gång, det blir ingen jul utan slånbärslikör.
Annars var gårdagen en lugn slappardag, vi tittade på en massa filmer på kvällen och jag blev nästan klar med min andra gardin. Nu längtar jag efter att sticka igen, är inte riktigt säker på vad det kommer att bli än.
Nu är det bara 2 dagar kvar på min första garnrea och det är fortfarande en hel del garn kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0