Höst

Idag kan jag konstatera att det verkligen är höst, löven börjar skifta färg och luften är kall och klar. Vi har dessutom fått lov att köra igång värmen, till och med jag fryser! Är inte särskilt frusen av mig egentligen men har just nu en förbannad massa värk, då blir man frusen. Värken hindrar mig en aning just nu i mitt stickande så det blir mest kattleksaker men det är ju bra det med.
Väntar fortfarande på att min bil ska bli klar men det ser tydligen inte så bra ut, får se om de kommer på något i dag eller om det bara är att ge upp.
Hmm, tror att jag bara kurar ihop mig i mitt soffhörn idag, med en katt eller två!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0