Fasadmålning.

Måndag igen, men vi har haft en fin helg, fantastiskt väder! Jag har till och med lyckats sola lite, och så har vi äntligen fått färg på vår nyuppsatta fasad.
Väggen ska målas en gång till men nu har den ju samma färg som huset igen och det är skönt. Men jag har hunnit med att plantera lite tomatplantor också och att ställa ut mina pelargoner på altanen, det blir så mysigt och ombonat så fort man får ut lite växter.
Så har jag äntligen kommit igång med att sticka igen, jag hittade en så fin kofta på Drops design att jag bara fick lov att börja med en gång. Som tur var hade jag ett garn hemma som jag tror kan passa alldeles utmärkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0