Starta eget kurs

Äntligen är jag igång med starta eget kursen och även om veckan varit jobbig med all information och alla nya människor så har det varit riktigt roligt. Det är så mycket att ta in och fundera på så det känns som om huvudet ska explodera men,men förhoppningsvis ska det väl bli någon slags struktur på det hela.
Jag har börjat att skriva på min affärsplan men det är inte helt lätt och jag har börjat kolla inventarier och leverantörer. Vår kursledare säger att det  absolut viktigaste är att sätta upp mål och att se till att ha en positiv målbild så det jobbar jag också på. Men det är inte lätt det heller, är nog tyvärr van vid att helt planlöst famla omkring.
Hmm, positivt var det, nu ska jag fortsätta att skriva på min affärsplan och sen se en massa positiva målbilder framför mig.


Kommentarer
Äldsta barnet ;)

Heja heja! När du blir rik på din affärside sen så vill jag bli bjuden på en lyxig shopping resa till London.

2011-03-16 @ 21:38:43
URL: http://emmabaramig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0