Ont

Mina leder värker, jag blir så frustrerad när jag vill så mycket mer än mina eländiga leder. Till allt elände är det fingrar och armbågar som trilskas mest just nu. Jag har i alla fall insett att jag inte längre kan sticka med vanliga stickor, i fortsättningen får det bara bli rundstickor. Det betyder att jag måste köpa lite fler så att jag har alla storlekar. Nåja det betyder antagligen att Emmi Li blir jätteglad för då kan hon få alla mina gamla stickor!
Nu ska jag i alla fall bara sticka lite halsdukar till Sticka för livet, det är inte så tungt för mina händer och går till en bra sak.
Igår hittade jag äntligen snödroppar i min trädgård, det kanske blir vår i alla fall. Men det är fortfarande en massa snö kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0