Midsommarfirande

Det blev en skön midsommarhelg och vädret på midsommarafton var helt ok, vi kunde sitta ute och grilla men det blev ganska snabbt kyligt senare på kvällen. God mat, tårta och trevligt sällskap!
Det blev lite stickat också så klart , lite babykläder som jag ska ta med till Algutsrums marknad och se om det går att sälja. Är annars inne i en sjal period, sjalen med kärleksknutar var så rolig att göra att jag inte ens vet hur många jag gjort! Men snart är det dags att börja sticka sockor igen, min familj är lite av en sockslukarfamilj så det går åt en hel del (inget jag är särskilt ledsen för)!
En liten kofta och en hjälm mössa blev det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0