Stickning

Det blir mycket kalenderstickning just nu och frillyhalsdukar! Sen har jag så klart börjat sticka på två tröjor också, ibland minns jag inte att jag har ont i mina leder inte förrän det gör ont och jag inser att nu har jag gjort det igen. Egentligen ska jag bara sticka på en sak i taget och inte ha någon press på mig, men ibland blir jag för ivrig och då är frågan om något kommer att bli färdigt inom överskådlig tid. Nåja det får bli som det blir inte mycket att göra åt!
Nu har jag stickat 80 varv på kalenderstickningen.
Min andra frilly, den första är nu inpackad i fint julpapper.
Den här ska jag kanske behålla själv eller så hamnar den här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0