Julbord och julgran.

Vi har varit och ätit Ikeas julbord, det var ganska spännande men mycket godare än jag hade trott. Skinkan däremot var väl i stort sett hela familjen ganska ense om att den ska inte smaka lakrits. Det var trevligt uppdukat och hela tiden påfyllt, det kan vi lugnt tänka oss att göra om nästa år.
Nu ska vi bara ge oss ut på jakt efter en julgran Tomas och jag, vi brukar köpa dem här hemma på Ica Nära men antingen var vi väldigt sent ute i år eller så kanske det är julgransbrist i år också. För de stackars pinnarna som var kvar såg knapp ut som granar. Nåja det ska väl gå att hitta en gran någon annanstans, återkommer med blid när den är klädd och klar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0