Kamera

Nu har jag äntligen beställt en ny kamera och hoppas att dem kommer den här veckan har verkligen saknat den. Jag får visserligen låna en av mina döttrar men det är inte samma sak, det är bättre med en egen.
I helgen har jag stickat färdigt ett par raggsockor och plockat fram lite saker som jag tänkt skicka till stickhjälpen. Jag stickar alltid mycket mer än jag behöver och jag har inte så många jag kan ge bort saker till, jag tror att mina barn har fått nog med stickat under uppväxten så jag stickar bara till dem om de ber om något nu för tiden. Nu börjar jag dock hoppas på lite barnbarn som jag kan sticka till. Men kan jag göra någon annnan glad med mina saker så är det ju dubbel glädje för jag älskar verkligen att sticka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0