Husrenovering.

I sommar har jag inte haft någon tid alls att tillbringa här vid datorn känns det som, det har varit fullt upp md huset.
Men nu är badrummet renoverat och fasaden bytt den ska bara målas också ( bara o bara), jag har målat i stort sett allt inne som ska målas och tre rum är tapetserade. Det som är kvar är den stora hallen, vårt sovrum och stora rummet. Ja så köket då men eftersom det var i bäst skick när vi flyttade in så har jag lagt det på is till nästa år.
Tyvärr så har min stackars kamera gett sig av till kamerahimlen så det har inte blivit något fotat alls.
Vad det gäller stickning sa har jag stickat på som vanligt ( att sticka hinner man alltid) , det har blivit en hel del bland annat en jordgubbsmössa till lilla Agnes som fyllde fyra år och sockor till gubben som tycker mina hemstickade är bäst på jobbet. Nu ska jag försöka bli klar med mitt överkast av mormorsrutor och sen ska det bli en tunika till mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0