Tomtar

Har stickat en hög med tomtar och jag har några stycken till som ligger och väntar på att bli stoppade och klara.


Här sitter hela gänget och vaktar fruktskålen. I gårkväll var det stickcafe på facebook, vilket jag tycker är en kanon ide man får massor av nya tips och ideer. Det blir kanske inte så mycket stickat eftersom man måste läsa och kolla länkar, kommentera olika foton, men kul är det.

Idag har vi en riktigt ruskig höstdag här med regn och blåst så idag har inte Bella och jag kommit ut på någon längre promenad tyvärr. Vädret brukar inte stoppa oss men just dom här första ruskdagarna på hösten är inte kul. Hittills har vi ju haft kanonväder med sol och riktigt sköna temperaturer så jag är nog lite bortskämd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0