Tomtar

Jag har fortfarande tomtar på loftet, de börjar bli ganska många nu, men jag har hunnit med lite sockor också. Så har jag lyckats att få min älskade gubbe att börja sticka, fantastiskt det tog bara 26 år! Det som retar mig lite är att han stickar så fint med en gång, men det borde inte förvåna mig eftersom mitt mellanbarn är likadan. Hon hade aldrig varken stickat eller virkat förrut när hon plötsligt en dag sa att jag kanske skulle sticka en figur. Nu är hon hur skicklig som helst och klarar alla slags mönster. Ja ja ibland är det inte rättvist (men jag är fruktansvärt stolt) jag har ju övat i ca. 35 år.


Kommentarer
Sara Bengtsson

Hon har det i blodet, vår Emmi Li :)

2010-10-29 @ 22:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0