Makeover!

Emmili har gett min blogg en total makeover och jag är så nöjd. Jag är inte så bra på sånt men jag klarar av det som jag tycker är viktigt och det är huvudsaken, tur att man har ungar.

Ikväll är det onlinecafe på facebook igen och den här gången ska jag vara med, sist hade vi tillbringat 11 timmar på sjukhus med vår sladdis på tolv år. Han fick ett kraftigt krampanfall tidigt på morgonen och fördes med ambulans till sjukhuset. Tur Emmili och Tomas var hemma för jag fick panik och gjorde ingen nytta alls, kom inte ens ihåg hur man gör när man ringer. Den känslan vill jag aldrig, aldrig uppleva igen. Nu mår han bra igen och verkar att ta det lugnt tack och lov.Jag  däremot sover inte särskilt bra och vaknar vid minsta ljud i huset och är på väg in i hans rum. Läkaren sa att det kunde vara ett enstaka krampanfall och att han kanske aldrig skulle få något igen men för säkerhets skull ska han testas för att se om det kan vara epilepsi.

Jag vet inte riktigt vad jag ska sticka just nu, jag som alltid brukar ha så många planer på gång. Jag hoppas att jag kommer på något snart men under tiden stickar jag på mina sockor som jag ska skänka till stickhjälpen. Min Uppifrån och ner kofta blev kanonbra och jag tror att jag ska sticka en till så småningom, jag har till och med garn som ligger som faktiskt skulle kunna passa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0