Julmarknad

Äntligen julmarknad på Himmelsberga byakrog, nu till helgen är det dags. Jag har stickat en hel del men det är inte så noga om jag får sälja så mycket, huvudsaken är att få uppleva julkänslan och träffa en massa andra hantverkare. Det brukar alltid vara urmysigt på deras julmarknad och god mat. Här kommer lite bilder på det jag gjort de senaste veckorna.



Måste ju bara visa bilden på min lilla lussekatt Edwin också, han var förmodligen fotomodell i sitt förra liv för han är en riktig liten linslus och ställer upp på allt som matte hittar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0