Julstickning

Jag hoppas på en lugn och skön jul, med massor av stickning och god mat. Jag har stickat så många sockor till den här julen så att det känns som att jag aldrig vill sticka en socka igen (men det går över det vet jag).

Det här paret stickade jag åt en jobbarkompis, hon ska ge dem till sin son i julklapp. Nu håller jag på med två par grönrandiga som tjejerna ska få i julklapp, de kan behövas i den här eländiga kylan. Börjar undra om det inte är dags att emigrera!
Nu hoppas jag bara på att tomten kommer med lite garn till mig, jag har varit jääättesnäll. Annars får jag väl köpa lite själv, kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0