Sommarvärme

Jag har njutit av ett par veckors sommarvärme och inte stickat så mycket som vanligt. Det har istället blivit lite virkningar, jag håller på med mina mormorsrutor som ska bli ett sängöverkast och så har jag börjat på en gardin. Men jag har ändå hunnit med ett par sommarsockor som jag blev jättenöjd med och som verkligen är sköna att dra på sig när det blir kyligt på kvällen.


Det har blivit en hel del sköna promenader också, det är så skönt när naturen vaknar till liv igen och blommor och växter sätter fart.






Min lilla promenadkompis gillar också solen och värmen. Idag regnar det och det gillar hon inte, då vill hon bara ligga inne och sova. Är det blött kan jag gå ut och gå alldeles själv tycker hon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0