Mormorsrutor

Nu har jag fått ihop ungefär 220 rutor och börjar bli riktigt trött på dom så nu åker de undan en stund. Jag har räknat ut att jag måste göra 600 rutor för att det ska räcka till vår dubbelsäng så än är det många kvar.

Jag har börjat sticka på ett par små sommarsockor till, är för tillfället på väg rakt ut i aretslösheten igen vilket känns skit. Jag slutar skolan nästa vecka, det är otroligt jobbigt, jag har haft ett kanonår på folkhögskolan. Men tyvärr inga jobb i sikte så just nu har jag belagt mig själv med inköpsstopp på garnfronten. Det är inte lätt, inte lätt alls, men jag har ju en hel del restgarner liggandes som nu får bli använda. Problemet är väl bara att komma på vettiga saker att göra av dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0