I am a.....

I am a
Sunflower

What Flower
Are You?

Gjorde ett test och upptäckte att jag var en solros, det gjorde mig glad, jag har alltid tyckt om just solrosor. Nu har jag stickat färdigt en av mina tröjor, jag ska lägga in en bild när jag får tillbaka min kamera. Jag har kommit ganska lång även på min andra, jag älskar verkligen mina nya stickor, jag tror de heter knitpicks, de är jättevackra och så sköna att sticka med. Dessutom de här avtagbara kablarna gör ju att man plötsligt har massor av rundstickor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0