Garninköp

Idag bär det iväg för att handla lite garn, alla mina projekt slukar garn för tillfället så nu måste jag fylla på lite. Det mesta garnet brukar jag köpa på nätet men jag har en liten garnaffär som jag tycker har bra garn och stort utbud trots att affären är ganska liten. Idag ska jag bara komplettera lite men antagligen kommer jag ut med mer garn än jag tänkt mig.
Fortfarande snö och kallt, jag längtar så mycket efter våren nu. Jag måste snart sätta lite frö till sommarens odlingar, jag ska ha lite tomater, paprika och gurkor. Det är första våren vi bor här så vi vet inte riktigt vad som döljer sig under snö och ogräs, så det ska bli kul att ut och botanisera lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0