Snart julmarknader!!

Stickar just nu på saker till julmarknaderna jag ska vara med på, det är kul och även om försäljningen kanske inte alltid motsvarar förväntningarna så är det mysigt. Just nu stickar jag sockar och jag har gjort en halsduk och en basker. Dessutom har jag ett par tomtar som ligger färdigstickade men inte monterade. Tyvärr har jag inga bilder just nu eftersom jag är mitt uppe i en flytt och hittar ingenting för tillfället. Det står flyttlådor precis överallt och det är stökigt till max.
Hoppas bara jag hittar mina kartonger med redan färdiga alster innan det blir dag att vara med på julmarknaderna annars kan det bli lite glest på mitt bord!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0