Projekt

Det här är bilderna från vårt lilla projekt med temat existens.



Klotter som bevis på att man finns, det var Lisas bidrag.



Jonas målade sig med oljefärg och la sig på en målarduk.



Mira ville beskriva sexualiteten.



Själv stickade jag med restgarner så långt jag hant på tre dagar. Kul men ett ganska konstigt sätt att gå i skolan på, sticka i tre dar och klottra. Synd bara att vi är så några kvar i klassen, utställning blev inte särskilt stor.



Just nu håller jag på och stickar en vit kofta, det är ganska mycket mönster så det tar lite tid. Sen har jag en strumpstickning på gång i skolan som jag stickar på när jag får tid.


Kommentarer
Anonym

Gå in på www.wildvittran.se

2008-11-21 @ 18:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0