Kalmar FF


Min gubbe samlar autografer.

Min gubbe är ett riktigt Kalmar FF fan och lyckan var stor när han fick autograf och bild med Cesar!

None
Har inte varit inne på min blogg på ganska länge men det har hänt så mycket på sista tiden. Vår lilla älskling Ebba, blandrastik, blev sjuk och under ett par veckor kastades vi mellan hopp och förtvivlan och fick till sist ta beslutet att avliva henne. Hon hade fått tumörer i nosen och vi ville inte plåga henne med operationer och elände. Ett mycket tungt beslut och jag har varit och är fortfarande väldigt ledsen och saknar henne.

Men familjen tog saken i egna händer och köpte en valp till mig, Bella en liten Schipperke. Hon är ett yrväder och en liten kelgris. 
Var lite tveksam i början om det var rätt att skaffa en ny hund så snart men inte nu längre det var absolut det bästa vi kunde göra! Nu ska jag ut i solskenet och sticka tomtar, har börjat att jobba med det jag ska ha med på julmarknaderna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0