Vinterdag!!

Nu har äntligen kyla och snö kommit hit också, tycker nog att det ska vara kallt och snö på vintern inte bara detta eviga regnande som vi har fått stå ut med hur länge som helst. Det är ganska mysigt att tända cronspisen och sitta och sticka en stund innan övriga familjen vaknar på mornarna.
Idag har jag skickat efter lite nytt garn och lite fler strumpstickor det är bäst att gardera sig lite inför nästa sockmönster i stickameras sockklubb. Jag hittade naturligtvis lite annat bra att ha också, ska sticka en jordgubbsmössa till lilla Agnes och göra lite fler gnomer/tomtar de jag hade gjort förra året har alla gett sig ut i stora vida världen. Sen har jag ju min jacka med pälskrage som har fått lägga sig i stickkorgen en stund eftersom mina monkeys har fått ta all tid!image38


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0