Mrs Beeton

Färdig med mitt första par Mrs Beeton, det kommer att bli fler de var kul och de blev riktigt fina. Mina stickade jag i garn jag hittade i mitt lilla garnförråd för det tog sån tid för garnet som jag beställt att komma, så färgerna är väl inte så kul.
Men däremot var de kul att sticka.
image60

image61
image62

Har inte testat att sticka med pärlor förrut men det måste jag absolut göra igen, såg ett par riktigt läckra babyskor med pärlor på ovansidan. Men just nu har jag massor med saker på gång och mina händer känns mycket bättre!!


Kommentarer
Marianne

Jättefina. Det är så kul att kika runt på alla mrs beeton som stickas runtomkring och alla olika färgsättningar.

2008-02-16 @ 17:21:38
URL: http://garntussen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0