Februarisockorna färdiga

Då var februarisockorna färdiga, ja egentligen var de färdiga förra veckan men jag har inte riktigt haft tid med bloggen.
Så känns det ju lite bättre att vara färdig i februari inte i januari. Jag tyckte de var kul att sticka inte riktigt så stor utmaning som monkeysarna men roligt mönster. Men dessvärre tror jag att pulsvärmarna kommer att bli en gigantisk utmaning för mig, jag har aldrig stickat med pärlor och är inte särskilt van vid engelska mönster men det ska nog gå med lite hjälp.image54

Jag har hunnit med lite annat smått o gott också.image57

Ett par små sockor oc en jordgubbsmössa till. Har beställning på en blåbärsmössa nu också + en svart tröja och en hängselkjol. Jag har skickat efter garn och väntar otåligt på att få komma igång.
image58


Kommentarer
Dockmamman

Hej!
Jag undrar om du är intresserad av samla strumpklubben strumpor på ett och samma ställe på Dockmammans stickcafé.
Man behöver inte vara medlem för att få ladda upp sina bilder,tänkte att det kunde vara roligt att samla dom på så samma ställe så man fick en lättae överblick på alla strumpor.

Du går bara in här http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/galleri.html och letar upp var och ens månads galleri...

Mvh
Dockmamman

2008-02-13 @ 10:38:45
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0