Nyårsafton

Nu är det dags för alla nyårslöften och det känns lite som om man skulle kunna börja om lite grann. Jag har inte några riktiga nyårslöften, jag ska bara försöka tänka mer på mig själv och på min hälsa. Men en sak som jag ska försöka göra är att skriva upp allt jag stickar och virkar under det här året. För äldsta flickans kompis undrade häromdagen hur mycket jag  stickade egentligen och när jag tänkte efter var det nog en himla massa olika saker. Det skulle kunna vara kul att kolla hur mycket det kan bli på ett år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0