Stickning och hundar.

Min Offe-stickning växer, har använt ett helt annat garn än det rekommenderade men eftersom jag inte är så förtjust i ullgarn så får det bli så. Den kommer helt klart att bli tjockare än originalet men jag hoppas den blir minst lika snygg.
Jag fortsätter naturligtvis på min sjal också, den stickar jag däremot i entrådigt ullgarn. Hopplöst att försöka hålla sig till ett projekt i taget, jag har tänkt att jag skulle försöka men det går ganska snabbt över. För det mesta är det så hemskt mycket man vill göra på en gång, utom ibland när det blir totalt stillestånd och det är så frustrerande det med.
Jag måste så klart lägga in lite bilder på Vincent också, han väger 600gr!! Han är så otroligt liten och jag är ju egentligen en sån där som gillar stora hundar och nu har vi plötsligt två små. Men jag hittar nog snart "min" hund.
De är så fina båda två, fast de är usla vakthundar! Den ena låter som en pipleksak när han skäller och Bella hon skäller nästan bara om det är någon hon känner som kommer och hon blir lite extra upphetsad.


Kommentarer
Myran

Vilken mysig blogg! :D

2012-01-27 @ 11:05:23
URL: http://trinnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0