Randig sparkdräkt.

Nu har jag börjat sticka på en randig sparkdräkt och det är bara en tillfällighet att det är Kalmar FF:s färger, tror jag. Det är roligt att sticka ränder det känns som om det går mycket fortare, skulle inte tro att det verkligen gör det men det känns så.
Fick en stickling av Emma igår den är så fin, Emma är mycket bättre på att få Pelargoner att överleva så de jag är extra rädd om skickar jag hem till henne. Sen kan jag ju få tillbaka fina sticklingar så småningom. Den här lilla söta heter Contrast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0