Nya vägar.

På sista tiden har det hänt så mycket så det känns som om jag blivit alldeles virrig, jag har börjat att plugga. Jag beslutade under stor vånda att jag inte är för gammal och att jag kan göra något som jag tycker är roligt. Jag har dessutom gett upp min dröm om att sälja garn på nätet och stängt ner min e-shop, istället lägger jag ut mina färdiga alster på Adorna. Där heter min butik Lindbergs Hantverk, välkomna att kika in på Adorna finns massor av hantverkare och en otrolig massa fina saker.
Jag är nu ägare till en otrolig massa garn, det blir nog lite för mycket för mig så planen är att lägga ut lite på Tradera
bland annat.
Ibland blir livet verkligen inte som man tänkt sig men jag är väl inte sämre än att jag kan tänka om, någonstans finns det nog en plats för mig med. Just nu är det allra viktigaste att alla mina älskade i familjen får må bra igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0