Oj!

Jag "råkade" visst gå med i Stickameras sockklubb, det var ett tag sen jag var med sist, jag älskar att sticka sockar. Egentligen har jag ju massor på gång, men men det funkar nog det med.
Det här är månadens mönster http://joannanordstrand.se/2012/03/murgrona-pa-svenska/ . Jag ska sticka i San Fransisco, multi garnet är så läckert tycker jag.
Idag är planen att hinna med att plugga lite, städa och att handla det sista inför påskhlegen, känner mig dock lite seg idag och sitter här vid datorn i stället. Dags att skärpa till sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0