Äntligen!

Nu är min fina Pyttipanna äntligen färdig, jag började tro att det aldrig skulle bli någon.

Det har varit tiktigt struligt att sticka den, först räckte inte garnet som jag hade tänkt mig. Så då fick det garnet bli ett par sockor istället och då kom jag på att det här garnet San Fransisco skulle bli perfekt istället. Det var bara det att jag börjat på ett par sockor! Men det rev jag upp och nu är den till slut färdig och jag är nöjd.
Jag har kommit en bra bit på dopklänningen också.
Sen måste jag visa lite bilder på min blomman för dagen som jag sådde för ett tag sen och nu har första blomman slagit ut. Fröna hade jag sparat sen Erik gick i första klass så de var 7 år gamla men det bra att så dem i alla fall.
Och så till sist en pelargon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0