Smått o gott.

Min lilla hög, visst är de fina!
Stickat färdigt en sparkdräkt men jag är inte så jättesäker på att jag är så himla nöjd med mönstret. Nåja jag ska genast sticka en till (beställningar) så jag tänker ändra lite på den.
Den var rolig att sticka i alla fall, men trots det är det inte så kul att göra en till men, men har man lovat så har man. Just nu har jag så mycket projekt på gång att det börjar bli svårt att komma ihåg dem. Funderar på att köpa en anslagstavla som jag kan ha i mitt lilla hobbyrum och sätta upp alla ideer när de dyker upp. Att bara skriva ner dem på ett papper är värdelöst för det slarvar jag bara bort.
Tomas har gjort en fin halsduk till våran lilla e-shop hos Adorna .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0