Vår i luften.

Det har varit en riktigt skön helg här ute, i lördags satt vi till och med ute på trappan och fikade hela gänget. Jag har börjat sätta mina pelargonsticklingar, tyvärr är det en hel del som har dött under vintern men mina största favoriter har konstigt nog klarat sig i år. Emma var här med ett litet gäng svärmorstungor och en annan sort som jag inte riktigt vet vad den heter så nu börjar mina fönster vara fulla igen.
Jag stickar vidare på min beställning på bebiskläder och även om det ä rväldigt mysigt så kommer jag alltid på saker som jag skulle vilja göra men det är bara att sätta upp på att göra listan.
Ha en bra dag önskar jag och min flock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0