Höst

Idag är det grått, grått och nu börjar man känna att hösten verkligen är här. I lördags däremot hade vi kanonväder, vi var ute på en långrunda med Bella och det var alldeles stilla och vackert. När vi kom ner till sundet var vattnet som en spegel och det såg ut som om Kalmar svävade långt därborta, himmel och hav hade precis samma färg. Väl hemma blev det en fika i solen framför garaget, konstigt att man alltid uppskattar just de där stunderna i solen mest, de som man inte trodde att man skulle hinna med innan det blir riktigt kallt igen.
Just nu är det sockstickning som gäller har nog stickat en fem-sex par på sista tiden och nu börjar jag känna att det kanske skulle kunna vara dags att komma på något annat. Jag har lite inspirationstorka just nu tyvärr, fy vad jag hatar när det händer, för det mesta har jag så mycket på gång att jag inte vet var jag ska börja!
De här sockorna ska läggas ut i e-butiken Mimmis Garn nu under dagen.


Kommentarer
Åsa ( alltid-stickning )

så söta sockor och mycket annat fint du gör!

2011-09-25 @ 21:56:55
URL: http://alltid-stickning.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0