Sista dagen på praktiken!

Igår var det sista dagen på min praktik i 1:an och på fritids, jag fick blommor, massor av fina teckningar och choklad. Sen fick jag massor av kramar, jag tror aldrig att jag fått så många kramar någonsin! Gissa om det var svårt att låta bli att lipa.
Nu ska jag ut i verkligheten igen och det känns minst sagt läskigt, men jag har en plan, nu ska jag bara våga genomföra den.
En bild på min blå kofta i korall, det är lite svårt att se riktigt hur den ser ut men färgen blev riktigt bra och jag får lägga ut en bättre blid när den är klar sen. Gillar fortfarande inte garnet men Emmili har snäll som hon är erbjudit sig att ta över koftan om jag fortfarande inte tycker om den när den är färdig.
Emmili och Bosse stickar, det här bevisar väl att man kan sticka överallt och alltid!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0