Tropicana färdiga

image76

Nu är mina mars sockor färdiga, de var lite besvärliga att göra. Inte för att mönstret var svårt utan för att det blev så stort när jag följde mönstret men genom att minska antalet maskor och att göra hälen som jag brukar så blev jag ändå nöjd. Försöker så långt det går att använda mig av garn som jag redan har i mina gömmor och det här garnet är verkligen inte någon favorit men resultatet blev ändå bra.image77

Nu blir det till att vänta på nästa mönster och försöka att komma ikapp med lite annan stickning som har fått ligga lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0