Ensam

Känner mig alldeles ensam och övergiven idag, alla har gett sig av till sina skolor och jobb efter julledigheten så det är så tomt. Själv skulle jag verkligen vilja ha ett jobb att gå till, när man är mitt uppe i jobb och stress kan man ju ibland tänka,   åhh om man bara fick göra som man ville bara rå sig själv! Nu är det inte något jag uppskattar alls, jag skulle vilja ha någonstans att ta vägen, någon mer att prata med än med mina katter och hunden. Det är tur att jag har mina stickningar annars hade jag nog blivit alldeles tokig. Det är konstigt att ett jobb ska betyda så mycket men jag känner mig så otroligt värdelös och onyttig av att gå arbetslös. Kanske för att det är vad man gjort i hela sitt liv, jag har jobbat sen jag var 16 år och det här är första gången jag har varit arbetslös mer än någon kort period när jag var riktigt ung.
Vi har varit ute på en långrunda hunden och jag och det var skönt även om det är grått och mulet, lite sol hade nog piggat upp lite.
image44
Nu ska jag kila ut och se om det har kommit något garnpaket till mig istället för att sitta här och tycka synd om mig själv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0