Det gick bra!!

Nu har jag varit på anställningsintervju i två dagar, puh. Väldigt nervöst men jag fick båda jobben, vilken grej här har man gått så länge och så plötsligt har man jobb att välja mellan. Valet var inte så svårt och jag börjar imorgon redan.Det var liknande jobb men det ena låg 3 mil bort och det andra två gator bort!!
Vi var på stickcafe igår kväll också mellandottern och jag, det var jättemysigt men tyvärr var det inte många som kom. Jag hoppas verkligen att fler kommer i fortsättningen för jag tycker det är en mycket  smart ide att samlas och kunna hjälpas åt. Det är alltid kul att träffa människor medsamma intresse. Jag köpte eskimå och stickade en mössa under kvällen.
image49
Jag har hunnit med att sticka en mössa i vitt garn också och ett par monkeys till.image50
image51
Sen lyckades jag också köpa ett par drops kataloger så nu har jag suttit och dreglat över dem en stund, men jag ska försöka hålla mig lite till vill gärna sticka nästa sockor i sockklubben och pulsvärmarna också så klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0