Sjalen färdig!

Äntligen är sjalen färdig, vet egentligen inte varför den har tagit sån tid, det är ju ett väldigt enkelt mönster eftersom den är rätstickad och garnet är fantastiskt skönt att sticka i. Ibland är det bara så att det går väldigt trögt. Nu är den utlagd i e-shopen och klar i allla fall.
Nu ska jag virka lite kattmyntaleksaker en stund som avkoppling och dessutom behöver ju alla hittekatter lite julklappar de också. Gå gärna in och titta på Ronnebys Hittekatter och se vad ni kan hjälpa till med. Allt räknas, minsta lilla gåva hjälper och framför allt ta hand om alla i er närhet, både manniskor och djur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0